2013. július 1., hétfő

I.Fejezet 1 rész.

Sziasztok..! Hát meghoztam az első fejezet 1 részét!Remélem meg lesztek vele elégedve..! Köszönöm, a +100 megjelenítést, és a több vissza jelzést is a blog iránt!
Kérlek néhányan kövessetek be Bloglovinon, köszönöm...!


- Ash, Ash, itt vagyunk Londonba! - keltegetett Mia, ezek szerint elaludtam az út közbe, hát végül is reggel korán keltem, és New Yorkhoz nincs olyan közel London
- Azta, láttam már fényképeken Londont, de azért nem gondoltam volna, hogy ilyen gyönyörű! - csodálkoztam.
- Hát én már voltam itt, szóval nekem nem újdonság! - mosolygott a barátnőm.
"Kérjük kedves utasainkat csatolják be a biztonsági öveiket, hamarosan landolunk!" - szólalt meg egy női hang a bemondóba, mindenki követte az útasitást, a gép pedig óvatosan leszállt az utasok pedig felálltak, majd szépen sorba lementek a gépről, mi Miával kicsit vártunk, hogy ne legyen nagy tömeg, majd végül mi is a lábunk alatt érezhettük Londont.
Hamar megkaptuk a bőröndjeinket is, majd ki mentünk a reptér elé.
- Sziasztok! Én Maya Robinson vagyok, én foglak titeket elvinni a szállásotokra és a stúdióba is! - mosolygott egy 30 év körüli, szőke nő.
- Szia, én vagyok Mia, én Ash barátnője vagyok csak kísérő! - nevetett a barátnőm.
- Értem..! Meg kell jegyeznem Ash, nagyon ügyesen táncolsz! - mosolyodott el Maya.
- Köszönöm! - mosolyogtam én is, majd megfogtuk a bőröndöket és oda mentünk egy fekete autóhoz. Bepakoltuk a cuccainkat, majd beültünk a kényelmes, sötétített(?) ablakú kocsiba.
- Maya, mért sötétített ablakú az autó? - kérdeztem, és közbe végig szomorúan néztem, mivel nem lesz olyan jó a kilátás a városra.
- Ilyenre tervezték! - mondta Maya, majd beinditotta a járművet.
*
- Nos lányok itt vagyunk, ebbe a hotelba fogtok megszállni! - állt meg egy hatalmas épület előtt Maya.
- Azta, ez gyönyörű! - esett le az állunk egyszerre Miával.
- Én is ezt mondtam először! 
Mikor kintről megcsodáltuk a hotelt azután bementünk a recepcióra, ott egy férfi oda adta a kulcsókat majd tovább mentünk. Mikor beértünk a szobába akkor megint csak le esett az állunk, voltam már sok helyen nyaralni, de még ilyen szép berendezett szoba sehol sem volt.
- Na lányok, ha szükségetek lenne rám akkor itt vagyok a szomszéd szobába! - mosolygott Maya.
Oké! - válaszoltunk egyszerre a barátnőmmel.
*
Mikor mindent kipakoltam Mia termett előttem.
- Ash, Ash! Menjünk el plázázni! - ugrált előttem a barátnőm, én pedig furcsán néztem rá.
Öhm, oké! De azért ennyire ne mutasd ki, hogy örült vagy!  - mondtam, s közben megveregettem a vállát.
- Haha, de vicces vagy! - mondta, és bevágta a műdurcit.
- Tudom..! 

  














- Egoista! - nevetett Mia, majd megölelt.
- Mehetünk a plázába?
- Naná! Szóljunk Mayának! - mondta a barátnőm, majd össze szedtük a cuccainkat, és át mentünk Mayához.


Remélem meg vagytok elégedve az első résszel..! Kérlek hagyjatok komikat!

1 megjegyzés: