2013. július 6., szombat

I.Fejezet 3.Rész

Sziasztok, ne haragudjatok, hogy nem hoztam részt, tudom ígértem múltkor, hogy másnapra hozom, de sok dolgom volt! Na hát, szerintem sokan gondoltátok, hogy ki is az a titokzatos fiú, aki a mi kis Malikunkra gondolt az el is találta, ebbe a blogba Zayn NEM híres(!) de remélem így is tetszeni fog  a fanfiction! A mai részbe is sok izgalom lesz, de egy titkot elárulhatók, izgulhattok azon is, hogy Ash elfogad-e  egy ajánlatot..! xx Lucy.


- Oh, bocsánat..! -mondta, majd a szemeimbe nézett, azok a csillogó barna szem párok elvarázsoltak... 
- Öhm, se-semmi baj! - mosolyogtam, majd felálltam, és készültem a lányok után menni, de a fiú vissza rántott.
- Had hívjalak meg egy fagyira, kérlek..! - dobta be a féloldalas mosolyát. - Amúgy Zayn vagyok! 
- Nem bánom..! Egy fagyira meghívhatsz! - nevettem. - Én Ashley, de szólíts csak Ashnek!  
- Oké, akkor gyere! - mosolygott Zayn (megint..) majd megfogta a kezemet és a pulthoz húzott.
- Zayn, én szólok a lányoknak, hogy ne várjanak! -  mutattam Mia és Maya felé, akik kajlán mosolyogtak, Zayn csak bólintott.
- Hahó csajok, Zayn meghívott egy fagyira, öhm vagyis az a fiú akibe bele ütköztem..! Szóval én majd később megyek! - mosolyogtam.
- Oh, bepasizik a barátnőm! - nevetett Mia.
- Hülye! - néztem rá mérgesen, majd vissza mentem Zaynhez.
- Milyen fagyit kérsz? - mosolygott a fiú, "ez mindig mosolyog?" - gondoltam magamba.
- Öhm, csokis kekszet! - mondtam, majd az említett fagyi felé mutattam. 
- Oké..! Elnézést, öhm egy csokis keksz és eper fagyit kérnénk! - mondta a fagyis csajnak Zayn.
- Tessék! - adta át az édességeket a lány.
- Köszi! - mondta Zaynie, és kifizette a fagylaltot.
Én kimentem a fagyizó elé, és leültem a padra, Ő pedig utánam jött.
- Ízlik a fagyi? - tette fel a kérdést 5 perc után.
- Igen. finom! - mondtam. - Na és öhm te itt laksz Londonba? - kérdeztem az "értelmes" kérdést.
- Igen, te? Még nem láttalak annyira erre felé.
- Nem, én New Yorkba lakok, csak táncolni jöttem ide, holnap megyünk vissza ha minden igaz! 
- Oh, értem..- szomorodott(!) el Zayn.
- Baj van? - kérdeztem, aggódva.
- Nincs, csak hát jobban megakartalak ismerni,hisz jó fejnek tűnsz és egy barát sose árt, főleg aki ilyen aranyos! - mondta ki ezeket a gyönyörű szavakat.
- Jaj, Zayn! Jövő héten is fogunk Londonba jönni, mivel még táncolnom kell mások előtt is, és utána pedig Londonba is maradok..! - mondta, majd átöleltem(?)
- És akkor össze tudnánk futni, pl. a London Eye-nél? - kérdezte, én pedig kicsit ledermedtem. A London Eye-hez nem szoktak csak úgy össze futni az emberek..
- Hát, öhm, meg van a számod, majd hívlak! Most viszont megyek szia! - futottam el a fiútól aki furcsán nézett. Utközben mikor már nem futottam elgondolkoztam, *"elhívott fagyizni" "azt mondta aranyos vagyok" "és elakar hívni a London Eyehez" jesszus, remélem nem, ugyan Ash, baromságokat gondolsz, Zaynnek nem tetszhettél meg..! Remélem..*- kezdtem el aggódni a gondolt meneteimből az zökkentett ki, hogy megérkeztem a hotelbe. 
- Szia, na mi volt? - ugrott a nyakamba Mia, mikor felértem a szobánkhoz.
- Zayn elhívott a London Eyehez..- nyögtem ki.
- Hisz ez csodás, igent mondtál? - csillant fel a barátnőm szeme.
- Nem, elfutottam, mert Zayn olyanokat mondott, hogy hát mintha tetszenék neki, de én nem akarom, mert nem érzek semmit se iránta, nem is tetszik, lehet szép a szeme, de más nem! -hebegtem össze-vissza.
- Te hülye vagy! Gondolt már meg, várj, mikor akarna elmenni veled? - kérdezte fura fejjel a barátnőm.
- Jövő héten, amikor jönnék vissza Londonba! 
- Ja, értem. Ash, gondolt már meg..hisz az a fiú jól néz ki, nem mintha nekem tetszene, de nem rossz, és tudom, hogy ő a te stílusod! - mondta magabiztosan a barátnőm.
- Jaj istenem, jó meggondolom..! - mondtam hosszú gondolkodás után.
- Yes..! - mosolygott Mia.
 
*
Hosszas gondolkozás után döntöttem, majd felhívtam Zaynt.
- Ash, szia! - szólt bele a telefonba Zaynie.
- Szia, Zayn, bocsánat, hogy úgy elfutottam, de döntöttem! A válaszóm...

8 megjegyzés:

  1. áhh itt kell abba hagyni? xD am nagyon jó lett *-* kövit gyorsan :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:D♥ És húzom az idegeket;D♥ Holnap lesz friss, remélhetőleg:)!

      Törlés
  2. Nagyon jó lett és remélem hamar hozod a kövit!!!!! :))

    VálaszTörlés
  3. Juj nagyon jó lett! Imádtam*-* De miért kell a legjobb résznél abbahagyni?:D Gyorsan a köviit!:) Am nekem is van egy blogom amiben Zayn az egyik főszereplő. Még nagyon az elején járok de ha gondolod nézd meg:) http://lorenandjennalife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:) Kint van a 4. rész is, és mert gonosz vagyok:3 És szívesen benézek a te blogodba is!:3♥

      Törlés